Alfa Parts Forum forum index Alfa Parts Forum
De discussieplaats over computers en alle elektronica

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Kabeltje gezocht

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Alfa Parts Forum forum index -> Video
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bb
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Feb 14, 2007 2:38 pm    Onderwerp: Kabeltje gezocht Reageer met quote

Geachte,

Ik ben op zoek naar kabel met mini jack 2,5 mm 90° aan de ene zijde en een 5 pinnen mini connector (centrale pin in het midden - lijkt op een
S-Video stekker maar is het niet) aan de andere zijde - Deze kabel is een verbindingskabel tussen een videocamera (Sony) en een videorecorder (Sony). lengte kabel 2 meter.

Wie kan mij helpen?

Dank bij voorbaat.
Naar boven
Guy
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Vr Feb 16, 2007 12:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als je dit niet vindt, en helaas vind ik het ook niet bij mijn leveranciers, dan kan dit eventueel wel op maat worden gemaakt. Neem hiervoor contact op via de mail (guy<@>alfaparts<punt>be)
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Alfa Parts Forum forum index -> Video Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: