Alfa Parts Forum forum index Alfa Parts Forum
De discussieplaats over computers en alle elektronica

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Red een "gevallen" laptop ?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Alfa Parts Forum forum index -> Problemen en oplossingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mr Hyperactive Man

BerichtGeplaatst: Ma Feb 19, 2007 7:26 pm    Onderwerp: Red een "gevallen" laptop ? Reageer met quote

Onlangs liet ik een laptop vallen op mijn werk. Op het eerste zicht is enkel het scherm kapot ... geeft niet goed meer weer ... (scherm is verdeeld in 3 delen en bovenste is scherp andere zijn onleesbaar). Nu deze laptop is een geschenk van een vzw (voor ziekenhuispatienten / ik onderhoud de pc's in mijn vrije tijd ) en een vrij recente acer aspire 1640. mijn baas wil hem weggooien maar kan ik hem niet redden zonder teveel te moeten betalen ? Garantie denk ik niet aan we hebben de factuur niet. ik vond een link naar een nl site die laptopschermen aanbiedt. is dit ook in belgie ergens te doen ? een normaal acer laptop scherm voor die laptop is rond de 350 euro en op die site is het LG en rond de 180 euro .... weet iemand of dit werkt ? of is de laptop gedoemd om te sterven in onderdelen ....

Bedankt op voorhand

Greetz

PS: Guy heb jij hier ervaring mee ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Guy
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Apr 12, 2007 1:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind dit type laptop wel terug maar ik vind geen prijs terug van een scherm. Meestal zit dit inderdaad rond de 300.00,-
Lj-K!nkY

BerichtGeplaatst: Vr Mei 04, 2007 9:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als de laptop toch nog in garantie is, zouden ze dat dan niet bij acer zelf kunnen zien aan de hand van het persoonlijk nummer van dat toestel (ik dacht toch dat elke laptop een uniek nr heeft)
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Mei 04, 2007 5:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Garantie geldt NOOIT bij laten vallen...
Naar boven
Lj-K!nkY

BerichtGeplaatst: Zo Mei 06, 2007 7:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Anonymous schreef:
Garantie geldt NOOIT bij laten vallen...

jah, daar kunde gelijk in hebben Confused
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Alfa Parts Forum forum index -> Problemen en oplossingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: