Alfa Parts Forum forum index Alfa Parts Forum
De discussieplaats over computers en alle elektronica

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Home cinema

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Alfa Parts Forum forum index -> Audio (HiFi toegelaten)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sam
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Okt 16, 2006 1:31 pm    Onderwerp: Home cinema Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een deftig speakersetje voor op m'n PC aan te sluiten (bezit een creative audigy 2 NX). Ik heb op het web al goede dingen gehoord over de creative setjes inspire T7900 en de gigaworks S750.
Ik wil deze vooral gebruiken voor muziek en films in een kamertje van 12m² en eens per maand in een iets grotere ruimte (zaaltje met projector en 4 rijen zetels:).
Ik vroeg mij af of de T7900 met 96W rms (*), goed genoeg is voor de grote ruimte en of de gigaworks, met z'n 700W rms, handelbaar is in de kamer.
Als er andere voorstellen zijn, ik heb er zeker oor naar Smile.

(*)volgens verschillende bronnen treedt er wel vervorming op bij hoge volumes Sad
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Okt 16, 2006 1:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bijna vergeten, ik wil er maximaal €350 aan uitgeven :s
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Okt 20, 2006 9:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Sam,

die T7900 is met zijn subje van 20 Watt RMS toch wat magertjes hoor! Voor je kamer lukt dit wel als je niet op teveel shake rekent.
Die gigaworks set ziet er een stuk beter uit met zijn 210 Watt RMS sub. Dat is al bruikbaar voor echte huiskamersurround.
Naar boven
Sam
Gast

BerichtGeplaatst: Za Okt 28, 2006 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb voor de Gigaworks gekozen.

Zalig geluid, die dubbelwegs luidsprekers zijn echt wel top.
Maar soms is de bas wat overdonderend (vooral voor m'n onderbuur:)

bedankt voor de tip!
Naar boven
Patrick
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Nov 01, 2006 11:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben blij dat je voor kwaliteit bent gegaan.
Zo zie je maar: het kost misschien ietsje meer maar het is dan echt wel wat en je hebt er dan tenminste écht plezier van.
Enjoy! Very Happy

Groetjes,
Patrick
Naar boven
Guy
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2006 8:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En weer is er een tevreden mens bij!
Veel plezier Sam.
(slotje wegens opgelost)
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Alfa Parts Forum forum index -> Audio (HiFi toegelaten) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: